اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

گل محمدی استقلالی‌ها را نمی‌خواهد؟| دانشگر و پرسپولیس منتفی شد

  • کد خبر: ۷۶۴۶۶
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
گل محمدی استقلالی‌ها را نمی‌خواهد؟| دانشگر و پرسپولیس منتفی شد
برخلاف شایعات، پرسپولیس دنبال بازیکنان رقیب خود نیست و هیچیک از بازیکنان استقلال در لیست یحیی گل محمدی قرار ندارند.
به گزارش شهرآرانیوز، شرایط بازار نقل‌و‌انتقالات و قرارداد‌های بازیکنان پرسپولیس با این تیم نشان می‌دهد سرخ‌پوشان پایتخت احتمالا به سراغ چند گزینه استقلالی خواهند رفت، اما ظاهرا قضیه کاملا برعکس است و گل محمدی رغبتی به جذب بازیکنان رقیب ندارد. رشید مظاهری، سجاد شهباززاده و محمد دانشگر، گزینه‌هایی هستند که شایعه شده گل محمدی روی آن‌ها نظر دارد، اما سر مربی قرمز پوشان به باشگاه گفته چند بازیکن این تیم را که قرضی به تیم‌های دیگر رفته اند برگرداند.
 
در رأس این بازیکنان امیر روستائی مهاجم جوان پیکان، قراردارد که باشگاه پیکان تمایل شدیدی به بستن قرارداد دائمی با او دارد، اما این بازیکن بدجوری چشم گل محمدی را گرفته و می‌خواهد از او یک عبدی جدید بسازد. محتمل‌ترین گزینه‌ای که درباره او گفته می‌شود قصد پیوستن به پرسپولیس را دارد، محمد دانشگر است. بحث پیوستن دانشگر به پرسپولیس از مدت‌ها قبل بر سر زبان‌ها افتاد، در همان مقطعی که این مدافع با کادر فنی استقلال دچار مشکل شد.
 
در همان مقطع گویا برخی دوستان مشترک، این بازیکن را به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد دادند و از او خواستند مقابل جذب محمد نادری از‌سوی استقلال، او هم دانشگر را جذب کند؛ اما گل‌محمدی زیر بار این انتقال نرفت و اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد. حال پس از گذشت چند ماه باز هم شایعاتی درباره انتقال مدافع استقلال به پرسپولیس شنیده می‌شود، آن‌هم در‌حالی‌که یحیی هیچ صحبتی با این بازیکن نکرده است. شنیده می‌شود فهرست سرمربی پرسپولیس به ترتیب اولویت به ۲ گروه تقسیم می‌شود که نام دانشگر در هیچ‌کدام از این گروه‌ها نیست. هرچند برخی مدعی‌اند یحیی قصد دارد بعد از جام حذفی مذاکره با دانشگر را از سر بگیرد و به‌دلیل حضور استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، فعلا تا پایان بازی‌های فصل جاری این تیم از وارد‌کردن نام دانشگر به فهرست خرید‌های پرسپولیس، خودداری کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->